Fotograf: Anna Ledin Wirén

Kvalitetsundersökning i Kontakten

Vi utvecklar ständigt hur vi jobbar. Därför har vi nu en kvalitetsundersökning som alla som ringer Elektrikernas medlemservice Kontakten har möjlighet att besvara.

Publicerad:

Elektrikernas medlemservice Kontakten ger stöd och rådgivning till dig som är medlem, förtroendevald eller arbetsgivare med hängavtal. Du får svar på frågor om löner, anställningsvillkor, arbetsmiljö, försäkringar, semester, arbetsskador och annat.

Under hösten testar vi andra telefontider och gör i samband med det en kvalitetsundersökning. Undersökningen kommer att gå att besvara fram till december 2023. Vi skulle uppskatta om du tog dig tid att hjälpa oss att bli ännu bättre.

Vår medlemsservice Kontakten har telefontider mellan 8-12 alla vardagar och vår mejl är alltid öppen. På eftermiddagen har våra fantastiska medarbetare i Kontakten ständig koll på mejlen. Så även om du mejlar Elektrikerna med en akut fråga, exempelvis om du blivit avskedad, så får du hjälp.

Prova gärna i första hand att kolla om du hittar svaret på din fråga bland vanliga frågor och svar.

Uppdaterad: